Kacsamesék

Mert minden gyermek arról álmodik, hogy ha felnő, napi 12 órában kacsahúst morzsolgathasson...

Friss topikok

  • Sikó kun: Ne lepődj meg ja ezután PETÁ-sok jelennek meg és leöntenek egy vödör piros festék-/vérrel... Szadi... (2011.07.27. 17:42) Kenguruevés Torquayban
  • stark (a fideszre szavaztam 2010ben): @Mester Úr: Nem, az a múlt, már új életet kezdtem... (2011.07.26. 21:07) Justice League 2.0

Linkblog

Archívum

A krízis

2011.07.06. 18:26 | stark (a fideszre szavaztam 2010ben) | Szólj hozzá!

"Kapitány" mondtam ragasztóval borítva a dispatch bejáratánál "Ez nem fog sikerülni"

Utólag Okos kapitány abban a pillanatban keservesen megbánta, hogy rám bízta a ragasztógép kezelését. "Káosz?!" kérdezte "Mit műveltél?"

Még ő sem volt felkészülve a látványra, ami bent fogadta. Szerencsére a magyar nyelv teljes szókészlete sem elég arra, hogy leírjam, hogy mennyire el sikerült kúrni egy dobozragasztást.

A szégyenletes végeredményt a kapitány tanácsára inkább kidobtam a szemeteskukába.

Mindig is mondtam a kapitánynak, hogy tökéletes munkát végzünk. Nem azért, mert tényleg hibátlanul dolgozunk, hanem azért, mert rendkívüli, már-már kínos precizitással tüntetjük el a hibáinkra mutató összes bizonyítékot.

A raklap sem tört össze ma. Mi legalábbis nem láttuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kacsamesek.blog.hu/api/trackback/id/tr213045060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása